PENGUMUMAN PENTING!

Segala maklumat terkini mengenai aktiviti Misi kemanusiaan & dakwah di bawah Unit Program Pembangunan dan Dakwah Orang Asli (PPDOA) Yayasan Al-Khalifah boleh follow page FB : https://www.facebook.com/Yayasan.Al.Khalifah/

Sumbangan anda diperlukan & layak mendapat resit pengecualian cukai
(Rujukan: LHDN.01/35/42/51/179-6.6161) dan disalurkan ke dalam akaun Maybank
(Klik Icon):

AL-KHALIFAH FOUNDATION : 5640 1611 8396
_____________________________________________________________________
Saksikan aktivis Yayasan Al-Khalifah beraksi @ TV3 !
_____________________________________________________________________

10 June 2010

ZIARAH DAKWAH KE POS HAU,GUA MUSANG

Pada 10-13 Mei  2010, Yayasan Al-Khalifah mendapat jemputan daripada JAKIM untuk turut bersama program di Gua Musang.Program kali ini disertai oleh beberapa penggerak JAKIM dari sekitar pos yang berhampiran. Program utama diadakan di kampung Enching, Pos Hau. Penduduk di sini majoriti bukan beragama Islam. Pelbagai aktiviti dilakukan di sini seperti sukaneka,sepak takraw, kenduri ,ziarah, tayangan gambar dan kugiran. Pada waktu yang sama ziarah mahabbah turut dilakukan ke kampung-kampung berhampiran seperti Kg Chenguh, Kg Ladoi, Kg Rasah.Sambutan penduduk kali ini amat menggalakan dan penerimaan terhadap kunjungan kami amat baik sekali. Program susulan akan dilakukan ke kampung ini dalam masa sebulan lagi.






0 komen:

Post a Comment

Yayasan Al-Khalifah
adalah sebuah Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang bukan berorientasikan keuntungan (Non Profit Organization) didaftarkan di bawah suruhanjaya syarikat sebagai sebuah syarikat ‘Limited by Guarantee’, ditubuhkan pada 16 November 2006.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...